11 Nisan 2014 Cuma

Senden Önce Ben

İlk okulda pek kitap okumazdım sekizinci sınıfta Bir Genç Kızın Gizli Defteriyle sürekli kitap okumaya başladım.Bizim nesilden onu okumayan yoktur.Daha sonra Harry Potter kitapları herhalde serisini on beş yirmi defa okumuşumdur. Yine olsa yine okurum.Lise bitirip üniversiteye başlayana kadar her anım kitaplarla geçti.Üniversitede bana bir tembellik geldi eskisi kadar kitap okuyamıyorum ve bu durumdan çok rahatsız oluyorum.
           
  Fırsat buldukça okuduğum en güzel kitaplardan biri -- Senden Önce Ben-- Kitabın sonunda salya sümük olamazzz diye aglıyordum. 





Birbirlerine aşktan başka verecek hiçbir şeyleri yoktu...

Yaşamın ince detayları Loudan sorulur. Otobüs durağıyla ev arasında kaç adım var? Çalıştığı kafeye gelip gidenler nasıl bir hayat yaşıyor? Parlak yeşil elbisenin altına ne renk külotlu çorap giyilir? Onda bu soruların hepsinin cevabı var. Kolayca mutlu olabildiği küçücük dünyasında bilmediği tek şey hayatın çok daha karmaşık soru ve cevaplarla dolu olduğu...

Geçirdiği motosiklet kazasıyla hayatı altüst olan Will uzun süredir karmaşık sorularla meşgul. Bu hayatta diğer insanları mutlu eden küçük şeyler ona biraz olsun keyif vermiyor. Çevresindeki tüm renkler birden griye dönmüş ve böyle bir umutsuzluk içindeyken yapabileceği tek şeyin hayatını sonlandırmak olduğunu düşünüyor.

Peki, asık suratlı, aksi ve geçimsiz Will, Lounun rengârenk yaşamıyla karşılaşırsa neler olur?

Mucizelere inanmıyorsanız durup bir kez daha düşünün...


Okuyucu tavsiyesi:Mutlaka okunmalı...


4 yorum :

  1. Okunacaklar listemde bu kitap da :)

    YanıtlaSil
  2. Merve'ciğim, kitap okumak hakikatten çok ilginç bir serüven bence, kitap okumaya her başladığımda vitamin de alıyorum. Çok samimiyim:)) kendimi olaylara ve o olayların içine artık nasıl bir sokuyorsam, her kitap bittiğinde ben hastayım ya nezle, ya grip birşeyler oluyor ))))! Bir de en geç 3-4 gün içinde mutlaka kitabı bitirme huyum vardır çok uykusuz kalıyorum, belki de ondan... İçinde Editör ya da editör yardımcısı kelimeleri ki geçiyorsa (buna filmlerde dahil) çok samimiyim ben ertesinde bildiğin hasta oluyorum, nedenini biliyorum aslında, kendimce hipotezler üretiyorum:P))) Belki de kışın daha yoğun kitap okuyorum yaza göre belki ondandır ben okurken kendimi kaybediyorum sanki, kendime kızıyorum sonradan, olayların içine bu kadar girecek ne var sanki. Ama okuma alışkanlıklarımızı yoğunlaştırmak bizlere çok şey katıyor orası kesin;)! Bu kitap önerisini de dikkate aldım canım. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  3. Yorumun için teşekkürler abla :) ben hasta olmasam da kitap bitince gerçekliğe dönemiyorum bir türlü şu sıralar derslerden pek vakit bulamasam da vazgeçemeyeceğim bir parçam kitap okumak.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...