23 Nisan 2014 Çarşamba

Kahve Çekirdeği Kurabiyesi

 Blog yazmak göründüğü kadar basit değil aslında beğendiğin blogları gez fikirler edin sonra sende yapacağın fikirler bul çok zor yani.Artık kafamda o kadar fikir var ki biri bana gelip şunu biliyormusun dediğinde evett bak bide bu var diyorum.Kuzenim bilmediğin ne var diyor.Daha bilmediğim neler vardır ama araştırıyorum.Blog,İnstagram ve Pinterest sağolsun Google geçtiler.

Sınav zamanı bir şeyler yapamamak canımı çok sıkıyor.Sınavlarım biter bitmez bloguma hobilerime geri döndüm.Salı gününü fotoğraf çekmek kurabiye hazırlamakla geçti.Akşama doğruda çıktım terasa açtım radyoyu kurabiyem çayım ve ahşap boyamam hava kararana kadar boyadım durdum.Huzur buldum.
Oh beee.


Tarifi diğer blogumum esin kaynaklarından Mutfak Sırları





4 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...