22 Nisan 2014 Salı

Karatahtanı Kendin Yap

Karatahta boyasını uzun zamandır kursa gelmesini bekliyordum.Gülnur Abla İnstagramdan bir proje yapıp paylaşmış çok hoşuma gitti benimde aklımda üç beş fikir var bir tanesini gerçekleştirdim bile.Kurstan boylamı aldım kendime göre tablomu kestirip deldirdim.Babamada bir kutu tebeşir aldırıp başladım boyamaya.





Bir kat boyamak yeterli ama ben iki kat boyadım.Kuruduktan sonra tırtıklandı zımparalayınca tam istediğim gibi oldu.







İki tablo olarak başladım birini böyle yaptım diğerini biraz daha farklı yapacağım.


6 yorum :

  1. çok güzel olmuş :) bu kara tahta olayını bende çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Bence sizde yapmalısınız çok basit :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş, bayıldımmm :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. nostaljik, vintage bir havası var bende istiyorum ama kara tahta boyasını nerde bulabilriiz acaba?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba çok tesekkur ederim kara tahta boyasini hobi evlerinde bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...