21 Nisan 2014 Pazartesi

HC Ovex Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi

Blogumda ilk kez ürün tanıtımı yapıyorum.Çok beğendiğim hatta saçlarımın hayatını kurtaran bir üründen söz edeceğim sizlere.

Saçım küçüklükten beri çok çabuk kırılan bir yapısı var.Genelde argan yağı kullanıyorum memnunum ama parlamadan öteye geçmiyor.Yani bakımı olmuyordu.
Ovexi banyodayken şampuandan sonra saçımın suyunu alıp avcuma yeteri kadar sıkıp saçlarımın dipleri hariç heryerine yayıyorum.5 dk sonra duruluyorum
Saçlarımın inanılmaz yumuşak oluyor.Aradaki farkı tamamen anlayabilirsiniz.

Tek tüpü üç kere kullandım.Dışarıdan minicik gözüken tüp sıktığınızda bayağı yogun bir krem çıkıyor.
Şimdiye kadar iki tüp bitirdim bunları kullanmaya kıyamıyorum.
Saçlarımın uçları yeni kesilmiş gibi oldu.



http://www.sacbakim.com/



8 yorum :

  1. ben hala deneme fırsatı bulamadım bu ürünü cnm, çok merak ediyorum, çok övgü duydum ürün hakkında. En kısa zamanda denemeliyim :))) öpüyorum cnm

    YanıtlaSil
  2. Bende bitirdim bile çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Blogumda AVON Far paleti çekilişi var beklerim :)

    www.visnetadinda.com

    YanıtlaSil
  4. Ben de halen kullanamadım ilk fırsatta deneyeceğim, güzel bir ürün olduğunu tahmin etmek zor değil hakkında çok övgü var, ben de özellikle bakıma ihtiyaç duyduğu şu günlerde hemen denemeliyim;)) Sevgiler Merve'ciğim;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin Handan Abla:) Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...