20 Kasım 2012 Salı

Mutfakta 4 hafta




Aktiffelsefe kurs merkezini çok seviyorum.Çalışmaktan bir türlü fırsat bulup çikolata yapımı kursuna gidemedim.Belki buna gidebilirim.Gitmek isteyenler Buyrun

21 Kasım 2012 Çarşamba   Saat: 14:00
4 hafta boyunca haftada 1 gün, 1.5 saatinizi ayırarak kendi evinizin pasta şefi ve çikolata ustası olun. Kendi yapacağınız lezzetli pasta ve çikolatalarla mutfağınızı tatlandırın.

EĞİTİM HAKKINDA BİLGİ
-Eğitim süresince kullanılacak malzemeler kurum tarafından temin edilecektir.
-Tüm katılımcılara ders içerikleri ile ilgili notlar verilecektir.
-Eğitimlerin sonunda katılım belgesi verilecektir.
-Program 4 hafta sürmektedir. Haftada 1 gün 1.5 saattir.
-Derslerin telafisi yapılmaz ve ücret iadesi yoktur.
-Eğitimin ücreti 90 TL'dir.

Kurs içeriği

1.Hafta
Çikolatanın tarihi
Temperleme
Rochers Çikolata yapımı
Ballı Truff yapımı

2.Hafta
Cup Kek yapımı ve süslemesinde kullanılacak malzemelerin hazırlanması
Cup Kek hamurunun hazırlanması ve pişirilmesi
Cup Kek kreması yapımı
Cup Kek doldurma teknikleri
Şeker hamuru ile cup kek süslenmesi
Fondanlı cup kek yapımı

3.Hafta
Dolgulu Çikolata yapımı
Dolgu Kreması yapımı

4.Hafta
Kalıp kullanımına uygun kurabiye hamuru tarifleri
Kurabiyelerin şeker hamuru ile modellendirilip süslenmesi

Yeni Yüksektepe Kültür Derneği Eskişehir Şubesi İktisadi Teşekkülü'nün faaliyetidir.

Etkinlik Yeri: Eskişehir Şubesi

2 yorum :

  1. aaa bu çok güzelmiş.Eskişehir'de oturuyor olsaydım bu fırsatı kaçırmak istemezdim.Hele ki çikolataa...bayılırım ben..hele hele bittere:-))

    YanıtlaSil
  2. Zamanım uymuyor uysa gidecektim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...