5 Ocak 2014 Pazar

Eskişehirli blogcular buluştu

Eskişehirli blogcularla toplanıp NKetkinlik yapabilmek tanışıp kaynaşabilmek blogumu ilk açtığımdan beri istediğim bir şeydi.Fikir Serap Abladan çıktı sonunda toplanabildik.Çok  güzel bir etkinlikti.
   
   Birbirinden güzel insanlarla tanıştık.Çok güzel hediyelerimiz vardı.Yeri ben organize ettim inşallah memnun kalmışlardır.






Hediyelerimizi 

ESTUZ

DORE ÇORAP

DR.OETKER

Fresh Line



ANNEM VE BEN


                                                 Bütün hediyeler için teşekkür ederiz.



Gülnur Abla bu güzel kavanozları hediye olarak yapmış çekiliş yaptık.





                         Handan Ablanın tasarladığı isimliklerimiz.Çok güzel bir hatıra olarak kalacak.






Bizden ufak hediyeler.




Sonuç olarak çok güzel bir gün geçirdik herkesi tanıdık.Gelen herkese çok teşekkür ederim umarım bu etkinlikler tekrarlanır.


KATILAN BLOGGERLAR






















Bulusma mekanimiz Volvoks cafe bistro



13 yorum :

  1. Sevgili Merve, gerçekten çok güzel bir etkinlik oldu, bir kısmımız önceden tanışmış olsa da çoğunluğumuz birbirimizi yeni tanımamıza rağmen kaynaştık ve çok güzel bir gün geçirdik;) daha nice tatlı sohbetlere, senin de söylediğin gibi başta Serap olmak üzere herkese teşekkürler, sponsorlara ve bize sabır ve güler yüzle ev sahipliği yapan Volvoks Cafe' ye:) herşey çok güzeldi gerçekten, yeniden buluşmak dileğiyle;)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim herkese insallah yeniden tekrar ederiz

      Sil
  2. Bu arada şayet iznin olursa fotoğraflardan bazılarını ben de kullanabilir miyim benimkiler pek net çıkmamış ne yazık ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi Handan hanim kullanabilirsiniz :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Canım gerçekten güzel bir organizasyon oldu,emeği geçen herkese teşekkürler.Ben biraz erken ayrıldım umarım tekrar görüşürüz sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske daha cok kalabilseydiniz.Yinede tanisabildik cok tesekkurler

      Sil
  4. cnm benim harika bir gündü, çok mutlu oldum sizin gibi tatlı insanları tanıdığıma!
    O güzel el emeği hediyeleriniz için ve mekan için de teşekkürler, harika bir mekandı keşfetmiş olduk sayenizde...
    çok öpüyorum cnm!
    tekrar görüşmek dileğiyle....
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim melis abla iyiki geldiniz

      Sil
  5. Çok güzel bir gündü , bu güzel organizasyon çok güzel, çok tatlı insanlar tanımama vesile oldu :) Emeği geçen herkese çoook teşekkür ediyorum :) Mekanda harikaydı canım :)

    YanıtlaSil
  6. Merve'ciğim, hepinizi tanıdığıma çok sevindim. İlk defa görüşmemize rağmen samimi ve sıcak bir ortam oluştu. Gençlerle birlikte olmak ayrıca iyi geldi :))
    Emeği geçen herkese çok teşekkürler. Bu kadar insanı toparlamak, mekanı, hediyeleri ayarlamak kolay iş değil. El emeği hediyeleriniz çok şekerdi, hepinizin ellerine sağlık.
    Tekrar görüşmek dileği ile svgi ve selamlarımla.

    YanıtlaSil
  7. Mervecim harika bir organizasyondu her ne kadar hasta olarak aranıza katılsam da .Emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. Biraz toparlanayım bende bir yazı hazırlayacağım inşallah belki senin resimlerden de kullanabilirim. Malum fotoğraf çekmeye halim yoktu :) canım çok öptüm seni..

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar daha önceden tanışıyor olsak da böyle bir etkinlik ile tekrar bir araya geldiğimiz için çok mutlu oldum :))) Umarım devamı gelir :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...