23 Mayıs 2012 Çarşamba

Oriflame haziran ayı fırsatları

Haziran ayı fırsatları 
Oriflame haziran ayında 1 tl 


Yeni Kayıtlar için Hoşgeldiniz Programı Koşulları
• Hoşgeldiniz Programı’ndan Haziran’da Yeni Kayıt olmuş Danışmanlarımız yararlanabilir.
• Hoşgeldiniz Programı 3 adımdan oluşur, 1. Adım, 2. Adım ve 3. Adım.
• 1. Adım’a katılabilmek için, Yeni Kayıt olmuş Danışman, Haziran’da toplam 100BP sipariş vermelidir. 1. Adım İndirimli Ürün Seti Temmuz’daki BP’li siparişine eklenecektir.
• Danışman, 2. Adım’a katılabilmek için Temmuz’da 100BP sipariş vermelidir. 2. Adım İndirimli Ürün Seti Ağustos’taki BP’li siparişine eklenecektir.
• Danışman 3. Adım’a katılabilmek için Ağustos’ta 100BP sipariş vermelidir. 3. Adım İndirimli Ürün Seti Eylül’deki BP’li siparişine eklenecektir.
• Hoşgeldiniz Programı adımlarından birinin koşullarını yerine getirmeyen Danışmanlar sonraki adımlara katılamazlar.
• Bir Adımın 100BP koşulunu yerine getirmiş olmasına rağmen indirimli ürün setini almayı tercih etmemiş bir Danışman sonraki adımlara devam edebilir.
• Hoşgeldiniz Programı her adımından sadece bir kez yararlanılabilir.
• İndirimli Ürün Setini almak istemiyorsanız lütfen sipariş formunda belirtiniz veya internet sipariş ekranında ilgili ürün kodunu siliniz.
• İndirimli Ürün Setlerinin içeriği zaman zaman değişiklik gösterebilir, Danışmanlarımız sadece kayıt olduğu dönem için duyurulmuş olan program ürünlerinden faydalanabilir



ÜYE OLMAK İSTERSENİZ 
teraskeyfim@hotmail.com
Oriflame Merve


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...