4 Temmuz 2014 Cuma

Nişan Tepsim

Hayırlı Ramazanlar
Uzun süredir yazamıyordum en son yazdığımda da nişanlanacağımdan bahsetmiştim.Tam tarih belli olmasa Faruk'un (sevgilim) askerden dönmesine çok az kaldı.Ben bazı hazırlıklar içerisindeyim kendim yapabileceğim her şeyi yapacağım.

İnstagram pinterest fikirler için dipsiz kuyu.

Ben kumaş kaplı isim yazılı tepsileri pek beğenmiyorum.Daha sade bir tepsi arayışına girince İntagramda polyester tepsileri gördüm.Bir tanede ben alıp kendim boyadım.Daha sonrada kahve tepsisi olarak kullanabilirim.


6 yorum :

  1. fotodaki tepsi çok hoş ve değişik
    hoşuma gitti valla,şimdiden hayırlı olsun,Allah mutlu etsin sizi :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş elerine sağlık :)
    şimdiden hayırlı uğurlu olsun canım :D
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım çok şık olmuş bayıldım !!! rengi de çok güzel ellerine sağlık ...:)

    YanıtlaSil
  4. şahane olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Canım çok şık olmuş, eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. harika olmus ellerine saglik. simdiden hayirli olsun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...